24 Haziran 2016 Cuma

!!! Sevgililer Günü Hediyesi !!!

Herkese merhaba....

    Uzuuunn zamandır yokum buralarda.Haftanın 6 günü çalışıyorum , bir yandan nişana hazırlanıyorum derken bir türlü fırsatım olmuyor.Ben hiç bir şeyi üstün körü yapamadığım için blog yazılarına da bir zaman ayırmam gerekiyor.Bu yüzden uzun zamandır yazamıyordum . Ama bugün ufak bir fırsat buldum. Bu yazıda  Sevgililer Günü hediyem den bahsetmek istiyorum.Benim için çok anlamlı bir hediye.Tabi bir de ilk sevgililer günü hediyem !!



Paketi bile çok güzel :))


    Yusuf'la 13 Aralık günü tanıştık. 13 Şubat da sözlendik.İki ay içinde evlenmeye karar vermiş olduk yani :)) Bu süreçte çok güzel duygular yaşadım , yeni heycanlar , duygular , mutluluklar tattım.Tabi bir de 14 Şubat Sevgililer Günü hediyesi için "acaba ne alsam" ve " acaba bana ne alacak" diye düşünmeye başladım.

    Sevgililer Günü konusu açıldığında Yusuf bana ne alacağına karar verdiğini söyledi.Buna çok şaşırdım çünkü 1 aydan fazla bir zaman vardı ve o şimdiden ne alacağına karar vermişti bile.Bu beni hem çok meraklandırdı hem de çok strese soktu.Çünkü ben ne alacağıma henüz karar vermemiştim !!!

    Bu durum yetmezmiş gibi bir de bu hediyeyi asla tahmin edemeyeceğimi , görünce çok mutlu olacağımı , çok şaşıracağımı hatta çığlık atacağımı ,  söylemez mi ! Ben iyice meraklandım tabi.Her fırsatta bir ip ucu vermesi için yalvardım resmen.O da bunu fırsat bilerek benimle iyi uğraştı :))) İlk başlarda saçma sapan ip ucu vererek yanlış bir şeyi düşünmemi sağladı (çakal resmen  :))) Bende her fırsatta o mu bu mu diye tahmin etmeye çalıştım ama nafile.Son zamanlar da baya bir isyan etmiş olmalıyım ki doğru ip uçlarını vermeye başladı.Ama gelin görün ki buda hiç bir işe yaramadı.Ne olduğunu asla ama asla tahmin edemedim.Bakalım siz tahmin edebilecek misiniz?



  1. Boyutu 1 - 1,5 metre.
  2. Taşınabilir.
  3. İstediğim Yere götürebilirim.
  4. Bir başkasının kullanmasına izin vermeyebilir mişim :)
  5. Rengi siyah.
  6. Yapmaktan çok hoşlandığım şeyi daha iyi yapmamı sağlayacakmış
  7. Bir başkası hediyeyi gördüğünde "bu ne biçim" hediye diye tepki gösterebilirmiş.Beğenmeyebilirlermiş yani.


  Siz tabi benim yapmaktan çok hoşlandığım şeyin ne olduğunu bilmiyorsunuz.Gerçi bilseniz de tahmin edemezdiniz çünkü ben bir çok şeyi  severek yapıyorum.Kitap okumayı çok severim , kırtasiye malzemelerini çok severim , farklı kültürleri araştırmayı , farklı yerler görmeyi ,fotoğraf çekmeyi , boyama yapmayı , yıldızları izlemeyi , müzik dinlemeyi (özellikle plak) film izlemeyi de çok severim.Daha bir çok şey var yapmaktan hoşlandığım.Yaparken çok mutlu olduğum.Ama liste bu kadar uzunken hediyeyi tahmin etmek çok zor :))

  Bende en sonunda pes ettim ve o günün gelmesini bekledim.O sırada da Yusuf'a ne hediye alacağıma karar vermeye çalıştım.Onunda yapmaktan çok hoşlandığı bir şeyle ilgili hediye almak istiyordum.Bu konuda kendimi biraz şanssız görüyorum.Bunu sık sık Yusuf'a da söylüyorum.Çünkü Yusuf'un hobileri sınırlı sayıda.Yani aslında bir sürü şey yapmaktan hoşlanıyor ama hediye alınabilecek şeyler değil maalesef .Önceden motorsiklet kullanıyormuş.Cross motorlardan.Şimdi bir motoru yok ama aklı hala motorlarda.Yolda gördüğü her motoru yakından inceleyip modelini her şeyini söylüyor bana :)) Ben pek anlamasam da modellerden motora binmeyi seviyorum.Yani bir başkasının arkasında binmeyi :) Şimdi ben bu hobiyle ilgili ne alayım bu çocuğa , motor mu alayım ne yapayım :)) Sonra bir diğer hobisi futbol.Halı sahada uzun zaman kaleci olarak oynadı ama son maçta parmağı çıkınca bıraktı.Yani hediye alacağım zaman hala kalecilik yapıyordu.Bende ona çok güzel bir krampon aldım.

   Eveeett şimdi gelelim onun hediyesine.Onunkinin yanında benim hediyem sönük kaldı tabi.Çünkü Boşnak Yarim bana " Teleskop" almışşşş !!! 
  
   Teleskobu görünce 2 dk kadar tepki veremedim sanırım.Zaman kavramını yitirdiğim için kaç dk geçtiğini bilmiyorum.Bu sessizliğin ardında söylediği gibi bir çığlık attım.Böyle bir şeyi düşünmüş olmasına çok ama çok şaşırdım.Nereden aklına geldi böyle bir fikir ? 

   Hediyenin şokunu atlatınca nereden aklına geldi diye sordum tabi. "ben senin söylediğin her şeyi hafızama kazıyorum.Bana yıldızları izlemeyi çok sevdiğini söylemiştin " dedi.Gerçekten de ona bir kaç defa bunu söylemiştim.Yıldızları izlemeyi çok seviyorum.Bana huzur verip her zaman bir umudun olduğunu hatırlatıyorlar.Ne zaman kendimi iyi hissetmesem yıldızları izlerim.Benim için yıldızlar çok özel gerçekten .O da bunu anlamış sanırım bu yüzden de yıldızları daha iyi izleyebilmem için teleskop almış.


  Benim için hediye asla pahalı şeyler demek değildir.Ben çok ufak bir şey bile olsa beni düşünerek alınmış , beni tanıdığını kanıtlayan bir hediye olmasını isterim.Bu yüzden bana bir kalem bile alsanız çok mutlu olurum çünkü kalemleri çok seviyorum.

  Teleskop da benim hayatımda aldığım en anlamlı , en iyi düşünülmüş , en güzel hediye.Hayatım boyunca asla unutamayacağım bir hediye.Bana iyi ki seni tanımışım dedirten bir hediye.

   Hayatıma bir anda giren ,bana hiç tatmadığım duyguları yaşatan , hayatıma renk katan , iyi ki tanımışım dediğim , her anımda yanımda olan , mutlu eden , sevdiren  , iyi ki varsın dedirten . gözleri gülen adama çok ama çok teşekkür ediyorum...

 Bu uzuuun yazıyı buraya kadar okuduysanız teşekkür ederim.Umarım her şey gönlünüzce olur.Kendinize iyi bakın . Hoşçakalın.


2 yorum:

  1. Kalp Sızısı kitabı hakkında araştırma yaparken buldum bloğunu ve hediye paketini görünce de meraklanıp okudum. Emin ol ekran başında ben de 'teleskop' kelimesini görünce çığlık attım resmen. Allah tamamını erdirsin. İnsan ilişkileri birbirine verdiğin değeri gösterebildiğin sürece yoluna giriyor zaten. Ömür boyu mutluluklar. Bu arada yıldızlar benim içinde çok özeldir ve de vazgeçilmezim ay. Hergün göremesem de gördüğüm anda yüreğimden bir ağırlık kalkmış gibi olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle bu güzel yorum ve dileklerin için çok teşekkür ederim.Dediğin gibi insan karşısında kine verdiği değeri bir şekilde gösterdiği sürece her şey çok güzel ilerliyor. Umarım bu hep böyle devam eder :)

      Sil