1 Ekim 2015 Perşembe

MODERN FARMER (Kore Dizisi #10)

(!!! İZLEYİN  İZLETTİRİN !!!)





Favori dizilerimin arasına bir yenisi daha katıldı.Hem  çok komik hem de  sanırsam "Kuşum Aydın" bu dizide oynuyor !!! - ??? - :)



Kuşum Aydın mı ?  Dediğinizi duyar gibiyim :) Hatırladınız mı kim olduğunu ? Bir zamanların fenomen sabah programı sunucusuydu.Şimdilerde ne yapıyor bilmiyorum ama arada bir televizyonda görüyorum kendisini.Ama benim bu diziyle alakalı bahsettiğim Kuşum Aydın eski Kuşum Aydın.Şimdiki halini göz önüne almayın lütfen.O zamanlarda ki halini hatırlatmak için fotoğrafını aşağıya koyuyorum ama diziyle ne ilgisi olduğunu yazının devamında açıklayacağım.



Öncelikle diziye bayıldığımı söylemem gerek.Uzun zamandır bu kadar güzel bu kadar komik bu kadar içten bir dizi izlememiştim.İlk bölümden itibaren kendini fazlasıyla sevdirdi.Neden daha önce başlamadım diye bir çok kez pişman oldum doğrusu. Senaryo , oyuncular , kurgu , espriler , verilen mesajlar falan hepsi harikaydı.Kesinlikle izleyin izlettirin :)




Konusu: Yıllar önce yukarıda  ki bu dört arkadaş "Excellent Souls" adında bir grup kurarlar ve çok ünlü olurlar.Ama bir aksilik sonucunda grup dağılır ve herkes zor şartlar altında hayatına devam eder.Grubun solisti Lee Min Ki'nin tefeciye borcu vardır.Bunu ödeyebilmek içinde babannesinden miras kalan tarlaya lahana ekmeye karar verir.Sıfır sermaye ile giriştiği işe işçi olarak arkadaşlarını alır ve büyüdüğü köye gider.Hiç bir şey bilmeden çıktığı bu yolculukta çok şey öğrenecektir.


Diziyi tanıtmak için sabırsızlanıyorum.Hadi oyunculardan başlayalım :)


Lee Hong Ki Dizide ki adı Lee Min Ki


  Şarkı söylemeyi seven ve tekrardan sahnelere dönmek isteyen Min Ki mücadeleci , hırslı ve tam bir şebek :) Kendisini ilk defa " You Are Beautiful " dizisinde izlemiştim ve çok sevmiştim.Benim için o her zaman şebek , yerinde duramayan sevimli mi sevimli biri.Bu yüzden " Bridge Of Century " dizisinde bir türlü sevememiştim ve yarım bırakmıştım.Çünkü Bridge Of Century de aklımdaki Hong Ki'nin tam tersi soğuk , ciddi ve az gülen bir iş adamıydı.Bir türlü aklımda bağdaştıramadım onu.Ama bu dizi de kesinlikle benim sevdiğim Hong Ki vardı.Çok sevimliydi yaaa :)



İşte benim sevdiğim Lee Hong Ki .... Dizide oyunculuğunu çok beğendim.Mimikler falan süperdi !!!




İlk bölümde ne dayak yedi kızdan ama.Çok güldüğüm sahnelerden biriydi :))




Biraz da kendini beğenmiş Lee Min Ki :))


Lee Ha Nui Dizide ki Adı Kang Yoon Hee



Min Ki'nin ablası yaşında çocukluk aşkı :) Aynı zaman da köyün muhtarı.Min Ki ve arkadaşları köye geldiğinde onlara yardımcı olan ve köyü en iyi şekilde yönetebilmek için çabalayan azimli bir kadın.Geçmişinde yaşadığı acı olaylar var.Min Ki ve arkadaşları sayesinde onların üstesinden gelmeyi başaracak.

   Ben ilk defa bu dizide izledim kedisini.İlk bölümde gördüğüm zaman çok itici gelmişti nedense."İnşallah başrol de bu kadın oynamıyordur " dedim.Hatta emin olmak için oyuncuları tekrar kontrol ettim.Maalesef ki bu kadın oynuyormuş dedim.Ama iki dk sonra bir sahne vardı .Orada gözüme birden çok sempatik geldi.Devam eden bölümlerde ise neden bu kadının olması gerektiğini anladım.Çünkü dizide ki karakteri gereği Min Ki den yaşça büyük ve köy işleriyle uğraşan bir kadın olması gerekiyordu.Tam da bu profile uygun bir oyuncu bence.





Yanlışlıkla Min Ki'nin gözlüğünü kıran Yoon He'nin kaçma taktiği :))  Kadını bu sahnede sevmeye başladım .


Kwak Dong Yeon Dizide ki Adı Han Ki Joon



   Kwak Dong Yeon'u ilk defa bu dizide izledim.En sevdiğim karakterlerden biri.Çok şirin , çok tatlı , çok sevimli bir roldeydi.Daha önce de söylediğim gibi dizide oyunculuklar da çok iyiydi.Bunun bir kanıtı da Dong Yeon.Mimiklerini falan çok iyi kullandı , çok komikti.






   E birde fark ettiyseniz yakışıklı kendisi. Yorumlarda herkes tarafından çok beğeniliyordu.Bende beğendim yani.Şirin , tatlı biri.Zaten karizma , cool gibi cümleler buna gitmez çünkü daha 18 yaşında ablası :))  Ayy bunu ilk okuduğumda inanamamıştım.1997 doğumlu yaa  :O .Kesinlikle çok daha büyük gösteriyordu dizide.Normalde genç gösterip daha yaşlı olurlar ama bu Koreli çocuk tam tersi :)



Ki Joon'un kendi tasarladığı terliği  :))


Lee Si Un Dizide ki Adı Han Cheol


   Si Un'u da ilk defa izledim.Bu dizide de baya yeni oyuncu tanımış oldum anlaşılan.Han Cheol karakterini de çok beğenmiştim.Zavallımın bir derdi var kimseye anlatamadığı kendi kendine triplere girdiği , bir de bir kız var deli gibi sevdiği , bir de lahana yetiştirmelerine yardım ettiği arkadaşları heh bir de çok sevdiği köpeği " Ddok ". Han Cheol karakteri de çok komikti.Hele köpekle tarlada bir sahnesi vardı.Çok gülmüştüm.Çok yanlış anlaşılmalara şahit oluyordu bu adam , zavallı :)


Park Min Woo Dizideki Adı Kang Hyeok



MinWoo'yu ilk gördüğüm an çok itici geldi.Bu ne be dedim resmen.Başka birini bulamamışlar mı oynatacak dedim.Yüzü neden böyle şiş ? Botoks mu yaptırmış dedim. Neler neler dedim yani. Ama aslında görür görmez  " Ne kadar da Kuşum Aydın' a benziyor" dedim.Ben gerçekten de Kuşum Aydın'a çok benzettim. O yüzden yazının başında bahsettim.Aşağıdaki fotoğrafa baksanıza ne kadar çok benziyorlar.


Kuzenime sordum o da çok benzetti.Bence çok benziyorlar.Tabi Modern Farmer daki hali.Diğer halini bilmiyorum.Saçını falan değiştirirse belki benzemez ama ben de saçını değil de yüzünün şiş halini benzettim.Dizinin sonuna kadar aklımdan çıkmadı ya.Onu gördüğümde aklıma hep Kuşum Aydın geldi :) 




   Benzeyen fotoğrafını pek bulamadım ama diziyi izleyince kesinlikle siz de bana hak vereceksiniz.Neyse çocuğu benzetmeyi bırakalım da biraz da şirinliklerinden bahsedelim.Mesela aşağıdaki fotoğraf.



Ne kadar da masum.Kedi gibi.Dizinin başlarında pek hoşlanmasam da sonradan o şirin halleri , fedakar yönü kendini sevdiriyor.


Han Joo Hyun Dizide ki Adı Bul Ja



Dizide ki en sevdiğim karakterlerden biri de Bul Ja.Kendisi Çinli bir kaçak işçi.Köyde hiç durmadan çalışıp para biriktirip annesine gönderiyor.Dizinin başlarında tıpkı yukarıda gördüğünüz gibiydi.Yüzü gözü belli değil di.Aslında çok güzel bir kız olduğunu düşünüyordum ki öyle de çıktı.Sonradan kızın kaküllerini kestiler ve aşağıdaki Bul Ja meydana çıktı.


Ben bu kızı çok beğendim ya.Bence çok güzel.Bir de dizide ki rolüyle çok şirindi.Hele ki Ki Joon ile olan ilişkisi dizinin olmazsa olmazı.




Ki Joon ilk zamanlar istemem yan cebime koy modundaydı :)



Çok tatlı çift bunlar ya :)



Daha fazla dayanamadı çocuk :) Maço Ki joon.




Ahh dizi hakkında ne kadar yazsam anlatsam yetmez.Çok sevdim arkadaş ben bu diziyi.Çünkü çoğu dizi gibi aşk üçgeni , entrika , liseli aşıklar , sadece komedi gibi unsurlarla sınırlı değildi.Bunlarda vardı elbet ama bu diziyi farklı kılan en önemli unsur bence samimi olmasıydı.Köydeki sıradan insanların  hayatlarından olaylarla eğlenceli ve anlamlı bir dizi olması.Yardımlaşma , dayanışma , birlik beraberlik , hayallerden vazgeçmemek uğruna yapılan fedakarlıklar ve daha bir sürü güzel duyguları yansıttılar bize.Ben izlerken çok eğlendim ,Bir çok yerinde gülerken gözlerimden yaşlar geldi.En sevdiğim diziler arasında baş sıralarda .




Ayrıca dizide çok fazla karakter vardı.Sadece tanıttığım kişilerle sınırlı değildi.Onlar da dizinin olmazsa olmazıydı.Bir tanesini bir bölüm olmasın hemen gözünüz arıyor.Mesela yukarıda ki kız.Çok komik bir karakterdi.Dizide ki herkes komikti aslında.Herkes ayrı bir alemde.Bir tane normal insan yok yani bu köyde :) Bu sahnede kız High School da söylenen bir şarkıyı söylüyor.Sesi de çok güzeldi gerçekten.






Sonra bu adam var.Biraz deli , epey sinirli ve yaşından çok daha büyük gösterdiği için bunalıma giren biri :)









Bu adamda bana göre dizinin en yakışıklısı.Ah bir de o kadar içmese.Ama içince de yanakları kızarıyor , çok şirin oluyor öyle :)











Farkındaysanız bu dizide yönetmen yakın çekimi çok fazla kullanmış.Oyuncuların suratlarına bol bol çok yakın çekim yaptı .En komik sahnelerde o anlarda oluyordu  :)



Bu kız da Han Cheol'un kara sevdası.Kızı bir gördü bir daha gözünü ayırmadı resmen.



Bu adam da dilsiz ,  konuşamıyor ama iki el hareketiyle her şeyi anlatıyor.Her şeyde aynı hareketleri yapıyor ama her seferinde başka bir şeyi anlatıyor :))


 Daha çok fazla karakter vardı ama hepsini anlatamam.Zaten nasıl anlatsam da spoiler olmasa diye dokuz doğurdum burda :) Neyse bu kadar anlatmam kafi sanırım.Son olarak diziden aldığım komik sahneleri collage yapmıştım.Onları paylaşayım ve ben kaçayım artık.

  He bu arada bu diziyi izleyin :)))









Han Cheol'un köpeği Hotteok. Çok tatlı bu köpek ya.Ben çok severim köpekleri.Neyse hadi ben kaçar.Hoşçakalın.Kendinize iyi bakın.Diziyi izleyin  :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder