7 Temmuz 2015 Salı

RICH MAN POOR WOMAN (Japon dizisi #1)





Bir ara peş peşe çok fazla Kore dizisi izlemiştim.Bu nedenle de bir kelime dahi Korece duyamaz hale gelip Kore dizilerinden uzak duruyordum.Aslında bu bana başka konularda da oluyor.Bir şeyi çok fazla yapıyorsam ondan nefret edecek derecede soğuyorum.Ama Allah tan geçici oluyor bu duygular :) Neyse yine böyle bir zamanda dizi izlemek istiyorum ama Korece duymak istemiyorum. E geriye ne kalıyor? Tabii ki de Japon dizileri.Çekik çok bizde :)

UYARI : İzlediğim ilk Japon dizisi değil.Yazısını yazdığım ilk Japon dizisi...





Kısa bir araştırmadan sonra bu diziye rastladım.Konusu falan hoşuma gitti.Yorumlarda güzel olduğu yönündeydi.Ama asıl bölümlerin kısalığı beni cezbetti.Dizi toplamda 11 bölümden oluşuyor.Böyle olunca da her şey daha hızlı gerçekleşiyor.Daha hızlı duygular itiraf ediliyor mesela.Bu nedenle de her şey sıkmadan bıktırmadan sonuca ulaşıyor. 

Konusu: Toru Hinata zengin bir bilgisayar dehasıdır.Çok yakın arkadaşıyla birlikte açtıkları bir şirketi vardır.Şirketine çalışan almak için yapılan görüşmelerde karşısına Chihiro Sawaki çıkar. Sawaki de  aylardır oradan oraya koşturup iş aramaktadır. Hinata'nin geçmişinde bu Chihiro Sawaki'nin adıyla alakalı anıları vardır bu yüzden Sawaki'yi işe alır.İlginç bir şirket ortamı , çılgın bir patron ve iş dünyasında ki entrikalarla hem komik hem de romantik tatlı bir dizi meydana çıkar.




Oguri Shun Dizide ki adı Toru Hinata


Pek bir severim Oguri Shun'u.Bir kaç yerde izledim kendisini."Tabi beğenirsin  yakışıklı , karizmatik çocuk" diyebilirsiniz :) ama benim beğenmemin asıl  nedeni oyunculuğu ve mimikleri.Gerçekten bak ! 
  
Yaşım daha küçükken tek kriterim yakışıklı olmasıydı ama yaş kemale erince oyunculuğa bakar oldum :) Bu yüzdende Lee Min Ho yu pek beğenmem mesela.Tamam o da yakışıklı karizmatik ama mimik yoksunu ya.Duyguları tam yansıtamıyor.Öyle bir durum oluyor ki salya sümük ağlaması gereken yerde bir iki damla gözyaşı ve donuk bir bakış.Bundan daha fazlasını yaptığını görmedim ben.Neyse ya bu yazı Oguri Shun'un olacaktı , bırakalım Lee Min Ho'yu.Hımmm ne diyordum??? Heh Oguri Shun'un oyunculuğunu beğendiğimden bahsediyordum.Bu dizide de beğendim kendisini.Çok karizmatik ve havalı olup bir o kadar da utangaç olması çok şirindi.Tabi bazı yerlerinde fazla utangaçtı da neyse :)





O karizmatik çocuk böyle hallere de giriyordu sıkılınca :))







Tanıdınız mı bu ikisini ?  Hayır hayır ikisi de aynı kişi değil kesinlikle :) Solda ki Japon Oguri Shun Sağdaki ise Güney Koreli Kim Hyun Joong.Ne kadar da benziyorlar değil mi.Ama sadece bu fotoğrafta.Bunun nedeni de aynı rolleri canlandırmış olmaları.Nasıl mı ? Hemen anlatayım. Şu "Boys Over Flowers" dizisini çoğunuz bilirsiniz.Bu dizi bildiğim kadarıyla Japonların senaryosunu yazdığı bir dizi.(yanlış olabilir!!!)Sonrasında bir sürü Asya ülkesinde  uyarlandı.Hatta bizde de "Güneşi beklerken" dizisi olarak yarım yamalak uyarladılar.İşte bu dizinin ikinci başrollerini canlandırdılar.Ben her ikisini de bitirdim ve kesinlikle Japonların ki çok çok daha güzeldi.Daha kısa bölümler halinde ama 2 sezon olarak yayınladılar.Hatta final bölümünü  film olarak çektiler.Sonunda mutluluktan ağladığımı bilirim. :S O derece yani.Belki çok duygusal bir anımda izlemiş olabilirim ama ağladım sonuçta.




Ishihara Satomi Dizideki Adı Chihiro Sawaki



Evett kızımızda bu.Böyle mini minnacık bir şey.Ufak tefek , şirin , tatlı bir kız.Gerçek hayatta da böyledir diye düşünüyorum çünkü rolü hiç yapmacık durmuyordu. "Evim Sensin" filminde ki Fahriye Evcen gibi değil yani...aayy o neydi öyle ya.Sırf  Korelilerin o şirin hallerini yapıcam diye saçma sapan bir oyunculuk sergilemişti.Orjinalini çok çok çok beğendiğim için acaba bizimkiler nasıl yaptı diye merakımdan izledim.İzledim ama herkes ağlarken ben Fahriye Evcen'in hareketlerine güldüm durdum.Neyse konu yine başka yerlere gitti.Böyle çok fazla eleştirim var benim.Aklıma gelince tutamıyorum kendimi:)





Patronunun zor zamanlarında hep yanında oldu.Onun için çok fazla fedakarlık yaptı kızımız.Patronu onunla çok uğraşsa da o yılmadan usanmadan çalıştı.Bu da o anlardan biri.....





Tabi bu kadar yoğun çalışmanın sonucu kaçınılmaz oldu.Patron bundan şimdilik pek memnun gözükmese deeeee ...... 





Fazla direnmez.Direnemez....  :) 






 Aynı şey onunda başına gelir. :)) Bu sahneye tepkim tıpkı yandaki çocuk gibi olmuştu.






Ne çektin be kızım. :))





Heh bu adamın bir de şu gülüşünden bahsedecektim az daha unutuyordum.Bu  gülüşü her gördüğümde aynı gülümseme benimde yüzümde oluşuyordu.Ne kadar güzel ve içten gülüyor değil mi ? Çok gerçekçi ve samimi.Bu yüzden bende gülümsüyordum.İşte bahsettiğim oyunculuk da bu.Adamın gülüşü bile gerçekçi , duygu barındırıyor ve karşı tarafa duyguyu geçiriyor.Böyle oyunculukları çok seviyorum..








Son olarak söylemek istediğim diziyi beğenerek izledim.Oguri Shun'u tanıyanların çok beğenerek izleyeceğini düşünüyorum.Tanımayanların da bu diziyi izledikten sonra seveceklerine inanıyorum.Böyle tatlı , şirin ama aynı zamanda çok ileri teknolojinin de sık sık konuşulduğu bir dizi.Bu yönüyle diğer dizilerin arasında sıyrılarak farklı bir dizi oldu benim gözümde.Çünkü çoğunlukla teknoloji üzerine yeni fikirler , son teknolojiler gibi şeylerden oluşuyor.Bunların arasında aşk falan yaşanıyor.Ama bu sizi sakın soğutmasın tamamen bilimsel bilgiler yok.Hiç bilgisayardan anlamayan birinin bile rahatlıkla anlayacağı ve seveceği bir dizi.Daha ne diyeyim . İzleyin işte.  :))
Sizi Oguri Shun'un vuruşuyla baş başa bırakıyorum.Hoşçakalın.....






5 yorum:

  1. Oguri'nin hastasıyız.Kızımız da çok şekerdi.2 kere izledim bu diziyi. Oguri yaptığı gıcıklıklarla kızı son dakikaya kadar inletti .Keşke ikisinin daha çok romantik sahnesi olsaydı.Olsun ama her haliyle güzel diziydi. Nil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen daha çok romantik sahneleri olsaydı keşke.Ama Oguri'nin o hallerini izlemek de çok zevkliydi :)

      Sil
    2. nereden izlediğimi inan unuttum.Ama direkt dizi ismini yazınca ilk çıkan sayfadan izlemişimdir :)

      Sil