3 Temmuz 2015 Cuma

CAN LOVE BECOME MONEY (Kore Dizisi #8 )








   Yeni bir dizi arayışı içindeyken rastladım Can Love Become Money dizisine.Yine her zaman ki gibi yorumlara dayanarak izlemeye başladım.Konusu çok farklı olmasa da oyuncuları daha önce hiç bir yerde izlememiştim.


Neden Bu Dizi ?
  • Yeni bir dizi izlemek istedim.
  • Yorumlarda beğenilmişti.
  • Farklı oyuncular tanımak için.




  Aslında konusu diğer dizilerden çok da farklı değildi ama dediğim gibi yorumlarda falan beğenilince ve bundan daha iyi bir dizi de o an bulamayınca izlemeye başladım.Başlarda erkek başrolün karakteri çok farklı geldi ve severek izlemeye devam ettim.Ama 10. bölümden sonra sıkıldım ve bıraktım.Biraz aradan sonra dizinin devamında ne olacak merakıyla tekrar başladım ve bitirdim.Böyle biraz maceralı oldu ama bitirdim yani.

Konusu: Bir otelin CEO su olan Ma In Tak hayatında paradan başka hiç bir şeye değer vermeyen , her şeye parayla değer biçen ve kimseye güvenmeyen bir adamdır.Genç yaşta başarılı bir iş adamı olmasının nedeni hem bu karakteri hem de acımasız bir patron olmasıdır. Yoon Da Ran ise erkek arkadaşı tarafından dolandırılmış , küçüklüğünden bu yana hep maddi sıkıntılarla yaşamış bir kızdır.Bir tarafta zengin ama kimseye güvenmeyen bir adam , diğer tarafta ise dolandırılmış ve aldatılmış bir kadın.Bu ikilinin yolları güvensizlikle dolu bir şekilde kesişecek.Bu arada Ma In Tak'ın karşısına sadece Yon Da Ran değil çok daha farklı amaçlar içinde olan kişiler de çıkacak.



Yun Jung Hoon  Dizideki  Adı - Ma In Tak





  İlk defa bu dizide izledim ama kesinlikle başka dizilerde ve filmlerde de izlemek istiyorum.Çünkü oyunculuğunu çok beğendim.Mimiklerine bayıldım.Koreli oyuncularda özellikle dizilerdeki oyuncularda mimik görmek imkansıza yakındır.Mesela filmlerde daha iyi oyunculuklar olurken aynı performans dizilerin çoğunda olmuyor.Nedeni ne bilmiyorum ama çoğu zaman böyle oluyor.O yüzden bu dizide bu adamdan bu kadar mimik görünce bir şaşırdım doğrusu.


Uhm Ji Won  Dizide ki Adı - Yoon Da Ran



Bu kızı da ilk defa bu dizide izledim.Oyunculuğu falan öyle göze çarpacak kadar iyi değildi.O yüzden ne iyi diyebilirim ne de kötü.Oynadı mı oynadı işte.



Saçını sürekli böyle yapıyordu.Ayyy içime fenalık gelmişti artık.Bir de her bölüm saçma sapan gözlükler takıyordu.Yine bir başrolü nasıl çirkinleştiririz çalışması işte.Bazen hiç anlayamıyorum şu Korelileri.


Wang Bit Na Dizide ki Adı - Hong Mi Mi


Bu kızı da ilk defa bu dizide izledim.Oyunculuğu başrol de ki kızdan daha iyiydi bence.Dizide de Ma In Tak'ın sahte kuzeni rolünde.Ama aslında başka şeylerde var.Dizinin sonuna doğru öğreniyoruz.Yok artık diyorsunuz. :)




Jo Yun Woo  Dizide ki Adı - Kim Sun Woo


Bu adamı da ilk defa burada izledim.Gördüğünüz gibi tamamen yeni oyuncular :) Bir tane tanıdığım oyuncu yoktu diyebilirim.Bu adamında oyunculuğu bence kötüydü.Mimik yoksunu resmen.Kızıyo mu , gülüyo mu anlamıyorsunuz.Zaten diğer Korelilere pek de benzemiyor.Pek ısınamadım yani.Zaten dizide de iyi bir rolde değildi :) Sevmedim ben bunu.Hıh....






Kimler fark etti bakalım.Evet evet türk bayrağını diyorum.Başrolümüz bir otelin CEO'su olunca böyle farklı ülkelerin bayrakalrını görebiliyorduk.Bu ülkelerin arasında bizim bayrağımızın da olması gurur verici.Dizide sık sık görüyorsunuz Türk Bayrağını.


Dizi hakkındaki genel görüşümü kısaca anlatayım.Diziyi  keşke izlemeseydim demedim iyi ki izlemişim de demedim.Öyle orta halliydi.Beğenmediğim bir çok yeri vardı.Sevdiğim sahnelerde vardı.Başrol deki erkeğin karakteri ve alışkanlıkları biraz farklı olunca kendini sevdiriyor.Bir de o kadar çok sahtekar vardı ki çevresinde bu kadar da bi adama fazla yani dedim.Ve sırf sonunda her şeyi öğrendiğinde nasıl tepki verecek diye merakımdan izledim sonunu.Sonunu da beğenmedim.






   Şimdi bu ne alaka demeyin.Çünkü Kiralık Aşk dizisi şu an yazısını okuduğunuz dizinin bir uyarlaması.Son zamanlar da moda oldu bu uyarlamalar biliyorsunuz.Hadi bu özgün olmayan projelere bir şey demiyorum da bari karakterleri ve bölüm sayısını benzer yapsalar.Ana konu aynı ama bizim dizilerde kabak tadı verene kadar devam ettirme gibi bir özellik olduğu için , fazladan konu  ve entrika lazım oluyor.Bu yüzden Kiralık Aşk da daha fazla karakter var.Ana konu bitince de yan rollerin üzerinde bir kaç bölüm çekiyorlar. Böyle nereye kadar giderse artık.Ama keşke uyarlamasında başrolün karakteri biraz daha ilginç ve çekilmez olsaydı iyi olurdu.Neyse ben izlemeyeceğim için sorun yok.






4 yorum:

  1. uyarlama mi gercekten hale cevabi bulamadim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resmi bir açıklama oldu mu bilmiyorum.Bu konu hakkında bir bilgim yok.Ama konu benzerliği de bu kadar olmaz yani :) Bence konu başlangıcı uyarlama ama devamında gidişatın değişeceğinden eminim.Ne de olsa bizim diziler gittiği yere kadar çekiliyor :) Sende bu diziyi izlersen ne kadar benzediğini fark edeceksin.Hatta ilk 3-4 bölümü izlesen yeter :))

      Sil
  2. Bence Kiralık Aşk Cunning Single Lady den uyarlama.Ben bu dediğiniz diziyi izlemedim.Asansör sahnesinden tutta Özlü sözü "İnsanın ruhu hasta olunca kendide hasta olurmuş buna benzer bir söz vardı.Aynısı Kiralık Aşkta da vardı.Başroldeki kızların ağbileri boş boş geziyor başroldeki kızın sonra en yakın arkadaşına aşık oluyolar var bir kaç benzerlik daha.Direk kore versiyonu demiyolar.Ama ben de katılıyorum maalesef bizimkiler tadında bırakmıyolar tutarsa en az 2 sene devam ediyor.Sonra senaryo klişeleşmeye başlıyor.Tadında bitirmek lazım fazla bezdirmeden.

    YanıtlaSil
  3. Yun jung hoon'u başka yapımlarda görmek istiyorsan kesinlikle Mask dizisini izlemeni tavsiye ederim.Dizideki karakterin hakkını veriyor.Ayrıca dizi öyle heyecan verici olaylarla dolu ki bir sonraki bölümünü hemen açıyosun meraktan :) Bu arada diziyi çok güzel tanıtmışsın emeklerin için teşekkürler :) izlemek istediklerimin listesine başarıyla almış bulunmaktayım ^^

    YanıtlaSil