11 Temmuz 2015 Cumartesi

~ MY PAPAROTTI ~ ( Kore Filmi )




   Bir ara Kore filmlerine kafayı takmıştım.Peş peşe bir sürü Kore filmi izlemiştim.Bu filmde onlardan bir tanesi.Ama aralarında en güzel , en beğendiğim film.O kadar çok beğendim ki biter bitmez arkadaşlarıma zorla izlettim.Tabi onlar da çok beğendi.Tekrar tekrar o sahneleri gözümde canlandırıyorum da....ahh çok güzeldi be.Çok duygu yüklüydü.Bol bol ağladım , bol bol güldüm.

   Bundan sonra yazacaklarımı kendi düşüncem doğrultusunda olduğunu göz önünde bulundurarak okumanızı rica ediyorum.Çünkü bu filmin yeri bende ayrı.Siz aynı şeyleri hissetmiyor olabilirsiniz.




Konusundan bahsedelim biraz sonra da oyuncuları tanıyalım.


  Uzak bir köyde olan sanat okulunda geçmişin en başarılı opera sanatçılarından Sang Jin öğretmen olarak çalışmaktadır. Bir gün acil olarak okula çağrılır.Nedeninin ne olduğunu bilemeyen Sang Jin okula gidince karşısında mafya üyesi ,  tam bir gangster kılıklı nakil öğrenci Jang Ho çıkar.Okul müdürü bu mafya üyesi çocuğu ses yeteneği yüzünden nakil olarak kabul etmiştir.Bu okuldan önce 4 kez kovulan bir öğrenciyi  kabul etmesinin tek nedeni ise Jang Ho'yu yarışmalara sokup birinci yapmak ve okulunun adını duyurmaktır.Bu yüzden de Sang Jin den Jang Ho'yu eğitmesini ister.Jang Ho'nun mafya üyesi olduğu bütün öğretmenler tarafından bilinmektedir.Bu yüzden de kimse onun kıyafetine ve davranışlarına korkudan karışamamaktadır.Ama Sang Jin'in bu serseri çocuğa ayrıcalık göstermek gibi bir niyeti hiç yoktur.Bakalım Jang Ho opera söyleme hayallerine kavuşabilecek midir ? 




Lee Ji Hoon Filmde ki Adı Jang Ho

Okula geldiği ilk gün


 İlk defa bu filmde izledim kendisini.Oyunculuğu çok ama çok iyiydi.O kadar gerçekçi oynuyor ki resmen sizi filmin içine çekiyor.Canlandırdığı karakter iyi bir performans isteyen gangster rolü.Bunu da çok iyi başardığını düşünüyorum.Çok sempatik ama aynı zamanda bu kadar duygusal bir karakteri canlandırmak zor olsa gerek.Bu kadar şeyin üzerine bir de yakışıklı olunca...E daha ne olsun diyorsunuz.Bu filmden sonra favori oyuncularım arasına girdi.Kesinlikle başka film veya dizi de izlemek istiyorum kendisini.








    Filmde ki şarkıları gerçekten de kendisi mi söyledi diye meraktan çatladım.İzlerken yok ya bu kadar iyi söyleyemez diyorum ama o kadar gerçekçi ki kesinlikle kendisi söyledi bu kadar iyi dublaj yapamazlar diyorum.Çelişki de kaldım ama sonucu da öğrenmek istemiyorum.Araştırsam doğru bilgiye ulaşabilirim ama aklımda o söylemiş gibi kalmasını istiyorum.Filmin büyüsünü bozmak istemiyorum.




Han Suk Kyu Filmde ki Adı Sang Jin




Han Suk Kyu da ilk defa bu filmde izledim.Bu kadar film dizi izleyen ben nasıl oldu da daha önce hiç bir yerde rastlamadım kendisine hayret.Keşke daha önce tanısaydım kendisini.Böyle bir oyuncuyu daha önce izlemiş olamayı isterdim. Bundan sonra başka yerlerde kesin izleyeceğim .Bu kadar sevmemin nedeni tabi ki oyunculuğu.Tamam bu da yakışıklı falan ama beni bunlar o kadar da etkilemiyor.Oyunculuğunu beğendim mi isterse dünyanın en itici insanı olsun.Bende yeri bambaşka olur.

Filmde ki karakterine de ayrı bayıldım.Öğrencilerine karşı esprili davranışları aynı zaman da sinirli bir adam oluşu ama gülüşüyle her şeyi geride bırakan bir adam.Bakın aşağıda ki fotoğrafa.Ne kadar da güzel ve içten gülüyor.












Kang So Ra Filmde ki Adı Sook He




   Nedendir bilinmez ama Kang So Ra'yı pek sevmezdim ben.Sunny filminde ve bu filmde yavaş yavaş ısındım kendisine.İyi bir oyunculuğu var.Bu rolde yakışmış ona.Çok komik halleri vardı şu yanındaki kankasıyla :) Film de Kang So Ra  Jang Ho dan hoşlanıyor.Peşini hiç bırakmıyor.Hatta onunla evleneceğini söylüyor sürekli.O halleri çok komikti gerçekten.Ama başrol de öğrenci öğretmen ilişkisi olduğu için çok fazla bir etkisi olmadı.Yani aşk konusu çok pasifti ama ondan çok daha değerli ve önemli konular vardı.










Jang Ho peşinde hep bir düzine adamla geziyor.Hepsi emri altında çalışan adamlar.Hepsi ona "Boss" (patron)  diye hitap ediyor.O da öğretmenlerine Boss deyip durdu.Sang Ji (öğretmen) den az dayak yemedi bu yüzden. :)





Bu çocuğun bu halleri beni öldürdü ya.Böyle ani ani hareketler , bacakları açık yürümesi , o ilginç aksanı , durup durup atarlanması sonra bir an geçmişte yaşanmışlıkların etkisiyle  derin derin bakması.Gerçekten  çok güzel bir karakteri canlandırdı.






 Bu tipine , takım elbisesine gülmemek elde değil :)) Başkalarının aklına uyarsan böyle olur işte.Bu da çok güldüğüm sahnelerden biriydi .Ama film aynı zamanda çok da ağlattı beni.Aklımdan hiç çıkmayacak bir kaç sahne var.Spoiler olur diye söyleyemiyorum.Ama izleyince hangileri olduğunu anlayacaksınız.Ben çok severek ve keyif alarak izledim filmi.Hem çok komik hem de çok duygusal.İnsanı biraz duygudan duyguya sürüklüyor ama olsun.:)

Bu arada operaya da ilginiz artabilir benden söylemesi.Filmin şarkıları çok güzeldi.Özellikle sondaki şarkı.Sürekli dinleyip duruyorum..Neyse ben yine çok konuştum.Napayım tutamıyorum kendimi :)
Yazdıkça yazasım geliyor.Tamam tamam daha fazla yazmayacağım ama son olarak söylemem gereken bir şey var. FİLMİ İZLEYİN !!! 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder