1 Haziran 2015 Pazartesi

~KÜÇÜK PRENS~ ANTOİNE DE SAİNT - EXUPERY~ 10.Kitap (2015)




Kitap Adı : Küçük Prens 
Yazar: Antonie De Saint - Exupery
Türü: Çocuk
Yayın Evi: Yakamoz
Sayfa sayısı: 120

Konusu: Ütopik bir yerde Küçük Prens'in başından geçenlerin anlatıldığı bir kitap.



    Hayatım boyunca okumayı en çok istediğim kitaplardan biriydi "küçük prens". Bu zamana kadar bana ne engel oldu bilmiyorum ama sonunda okudum kitabı.Sahafları gezerken rastladım Küçük prens'e. Yeni baskısını kokulu çıkarmışlar.Bir de yanında kitap ayracı hediye koymuşlar.İlk defa yakından inceleme fırsatı bulduğum kitabın kapak tasarımına bayıldım ve artık okumanın zamanı gelmiştir diyerek satın aldım :)





   Her yerde kitabın yorumlarına rastlıyordum.Herkes çok beğendiğini , herkesin okuması gerektiğini ve baş ucu kitapları olduğunu yazıyordu.Bu yorumlar beni çok büyük bir beklentiye sürükledi.O yüzden 1 günde kolaylıkla okuyabileceğim kitabı ben 4 günde okudum.Bütün anlatılanlardan kitapda derin anlamalr olduğunu anlamıştım.Bu yüzden sindirerek okumak istedim.Ama yinede bende anlatılanlar kadar bir etki bırakmadı.Öyle baş ucu kitabım falan diyemem şimdilik.Ama kesinlikle kitabı veya anlatılanları beğenmedim DEMİYORUM.Sadece daha sakin bir kafayla , tamamen kitaba odaklanarak tekrar okumam gerektiğini düşünüyorum.






Bu kitapta çok daha derin anlamlar olduğunu biliyorum.Bu yüzden daha sonra tekrar okuyacağım.O zaman fikrimin değişeceğine eminim. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder