26 Mayıs 2015 Salı

~SAĞDAN BİRİNCİ MEZAR ~ DARYNDA JONES ~ 9.Kitap (2015)




Kitap Adı: Sağdan Birinci Mezar
Yazar: Darynda Jones
Türü: Roman , doğaüstü , melek , şeytan ,gizem , aşk
Yayın Evi: Doğan Kitap
Sayfa Sayısı: 316

Konusu:  Yarı zamanlı özel dedektif olan Charlie aynı zamanda bir ölüm meleğidir.Bu sayede ölü insanların ruhlarıyla konuşup , onlara diğer tarafa geçmede yardımcı olmaktadır.Bazen de ruhların Charlie'ye cinayetleri çözmede yardımları dokunmaktadır.Bu sayede kısa sürede dedektiflikte bir üne sahip olur.
  Bir yandan tüm bunlarla uğraşırken diğer bir yandan da hiç göremediği ama yanında sürekli hissettiği aşığını araştırmaktadır.Bu adam diğer gördüğü ruhlara hiç benzememektedir.Daha doğrusu onun ölü birinin ruhu olduğundan bile emin değildir.Araştırmaları sonucu bu bilinmez varlığın tahmin ettiğinden çok daha fazla sırrı olduğunu öğrenir.


BENİM  YORUMUM   :)


Son zamanlarda çok fazla gerçekçi kitap okuduğum için biraz bu acı gerçeklerden uzaklaşıp hayaller alemine dalmak istedim.Şöyle vampirli , kurt adamlı falan olanlardan yani :) Böyle söyleyince ilk akla gelen Alacakaranlık serisi oluyor ama filmini izlediğim için ve çok fazla konuşulduğu için yani çok çabuk tüketildi.O yüzden okumayı düşünmüyorum.Belki çok daha sonra olabilir.Neyse bende fantastik kitap arayışı içine girdim ve araştırmalarım sonucu bu seri halinde olan kitaba ulaştım.

    Bu seri 3 kitaptan oluşuyor.Sıralama aşağıda ki gibi ;
  1. Sağdan Birinci Mezar
  2. Soldan İkinci Mezar
  3. İlerden Üçüncü Mezar
Kitap gayet akıcı , anlaşılır ve esprili bir dile sahip.Bazı yerlerinde kültür farklılığından dolayı "burada gülmem mi gerekiyordu" diye düşündüm ama genel olarak esprili olduğunu söyleyebilirim :) 
  Konusu bakımından da vampirli falan değildi ama bu da ilgi çekiciydi.Ölüm melekleri , ruhlar ve ? .Ne olduğunu söylemeyeceğim süprizi kaçmasın. 

Kitabı 4 günde okudum.Öyle çok çok fazla şaşırtıcı şeyler olmadı ama kesinlikle heyecanlı bölümleri vardı.Özellikle şu bilinmez ve görünmez adamımızla ilgili bölümler merak uyandırıyor.Ne olduğunu merak ediyorsunuz.
   
   Ben severek okudum.Kitabın sonu da devamı olduğu için her şeyin başlangıcında bitiyor aslında.Öyle "acaba şimdi ne olacak" diye merak edip hemen diğer kitaba başlamadım.İkinci kitabı okumaya başlarsam sıkılabilirim diye düşündüm ve başka bir kitaba başladım.Şu an okuduğum kitaptan sonra ikincisini okumayı düşünüyorum.Bakalım bu kitapta hangi olaylar çözülecek....


NOT: Kitabı D&R internet üzerinden sipariş verdim.Kitabın her biri 5 TL ! Yani tüm  seriyi 15 TL ye satın alabilirsiniz. Bir günde de kargo elime ulaştı.Bu konuda D&R Süper.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder