1 Temmuz 2015 Çarşamba

~13 DEĞİŞİM BAŞLIYOR ~ SHANNON DELANY ~ 11. Kitap (2015)



Kitap Adı: 13 - Değişim Başlıyor
Yazar: Shannon Delany
Türü: Fantastik Roman
Yayın Evi: Martı Yayınları
Sayfa Sayısı: 392

Konusu:  Jessie'nin hayatındaki her şey annesinin ölümüyle değişir. Doğup büyüdüğü kasabada karanlık ve gizemli şeyler olmaya başlamıştır. Jessie'nin tek isteği bu değişime engel olmaktır.

Junction Lisesi'ne gelen yeni ve çekici öğrenci Pietr, etkileyici görüntüsünden çok daha fazlasıdır. O'nun tehlikeli sırları vardır ve Jessie'nin küçük kasabasına büyük bir bela getirmek üzeredir. Görünen o ki, Jessie'nin son veremeyeceği tek şey değişimdir,bir de önünde duramayacağı aşkı…






Herkese merhaba.Uzun zamandır blogu güncellemiyordum.Bu yazıyla tekrardan sık sık yazmaya başlarım diye düşünüyorum.İnşallah öyle olur.Çünkü blog yazmak bana gerçekten iyi geliyor.Yazmayı da okumak kadar  çok sevdiğim için sürekli bir yazma ihtiyacı duyuyorum.Tabi burada yazmak kalemle defterin yerini tutmaz ama zaten deftere yazdıklarımda burda yazılmaz , bana özel :) Neyse ben bu kitabımdan bahsedeyim.

  Bu kitap ta Kipa'dan. Aceleyle aldığım bir kitaptı.O yüzden öncesinde bir araştırma yapmadan aldım.Arka kapak yazısını okudum ve beğeneceğimi düşündüm.Beğendim de.Fantastik konulu bir kitaptı.

Dili oldukça sade , anlaşılır ve sürükleyiciydi.Öyle çok çok heyecanlı değildi ama yine de kendini merak ettiriyor.Ben sıkılmadan okudum.

  Bir şeyi daha belirtmek istiyorum ki o da şu.Kitap hakkında ki yorumları okurken bazı kişilerin kitabın sonunu beğenmediklerini çünkü her şeyin yarım kaldığını , konunun tam anlatılmadığını yazdıklarını gördüm. Bunu söylemeleri çok doğal çünkü kitap tamda söyledikleri gibi asıl konunun başladığı yerde bitiyor.Ama bunun böyle olmasının nedeni kitabın adından belli zaten. "Değişim Başlıyor" . Daha her şey yeni başlıyor işte :) Yazar ikinci bir kitabı yazmayı düşünmüş olmalı ki böyle bir isim ve böyle bir sonla bitirmiş. 

Bence de kitap her şeyin başlangıcında bitti.Kesinlikle ikinci bir kitabı olmalı diye düşünüyorum.Var mı bilmiyorum.Varsa ilerleyen zamanlarda okuyabilirim.Benden bu kadar. Buraya kadar okuduysanız teşekkürler.Malum kısa yazamama özrü var bende.Neyse ben yazımı yazdım rahatladım.Bunun yanında bir de sizin hoşunuza gittiyse ne mutlu bana.... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder