27 Nisan 2015 Pazartesi

~CHATEAU MARMONTTA SON GECE~ LAUREN WEİSBERGER ~ 6. Kitap (2015)







Kitap Adı:Chateau Marmontta Son Gece
Yazar: Lauren Weisberger
Türü:Roman 
Yayın Evi:Altın kitaplar
Sayfa Sayısı: 368


Kitap Konusu: Kırık bir kalp, gazete manşetleri ve Hermes... Brooke'un dünyasına hoş geldiniz... Brooke ve Julian, New York'ta mutlu bir yaşam sürmektedirler. Brooke iki işte birden çalışmakta, kocası da müzik dünyasında adını duyurmaya uğraşmaktadır. Günün birinde Sony Music yöneticilerinden biri onu keşfeder ve Julian bir gecede ünlü olur... Böylece tüm yaşamları değişir. Kısa sürede sosyetik çevrelerde, en pahalı restoranlarda, kentteki en çılgın partilerde boy göstermeye başlarlar. Julian üne kavuşmuştur ama Brooke paparazzilerin vahşi ilgisi altında ezilmektedir. Günün birinde birinci sayfalarda yayımlanan bir fotoğraf büyük bir skandal yaratır ve Brooke'un dünyası da altüst olur. O gece Chateau Marmont'ta kaderini belirleyecek olay, evliliğini kurtarabilecek midir? Brooke'un bir an önce ne istediğine karar vermesi gerekiyordur.





Bu fotoğraf da kitap okuma hallerimden biri.Kitap okurken laptop ne alaka diyebilirsiniz.Ama kitap okurken benim için teknoloji olmazsa olmazlarımdandır.Çünkü okurken bilmediğim bir bilgi ile karşılaşırsam hemen internetten araştırır öyle okumaya devam ederim.Böylelikle daha anlayarak , aklımda soru işareti kalmadan devam edebiliyorum.Hem böylelikle bir sürü yeni şeyler öğreniyorum.Çok zevkli oluyor benim için.


Kitap hakkındaki düşüncelerime gelirsek.....
Öncelikle çok akıcı , anlaşılır , sade ve esprili bir dili olduğunu söylemeliyim.Okurken hiç takılıp kalmıyorsunuz.Konusu açısından yine filmi olsa da izlesek dediklerimden . Tatlı bir romantik komedi  filmi olurdu bu kitaptan.


Çok çok farklı bir konusu olmasa da alışılmış aşk romanlarından da değildi.Farklı bir açıdan ele alınmış aşk.Daha gerçekçi , daha hayatın içinden.Belkide bu yüzden sevdim  kitabı.Kısa bir sürede bitti.Okuduktan sonra yine filmi olsa da izlesem dedim.Hatta başrolleri bile kimin oynayacağına karar verdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder