23 Ocak 2018 Salı

BELGRAD ARABA MÜZESİ



Eski arabalara olan sevgim bir farklıdır.Özellikle 1967 model Chevrolet Impala 😍 olacaksa.(Supernatural izleyenlerin gözü yaşlı ).Yusuf ise eski yeni fark etmez bütün arabaları seviyor :)) Onun kriteri daha çok motor gücü , görsellik , farklı özellikler vs.  anlayacağınız lüks/ pahalı arabaları seviyor .Hal böyle olunca Belgrad da bile araba müzesi gezdik.

  Şimdi yerini tarif et deseniz edemem çünkü gezilecek listemde yoktu.Türkiye de o kadar araştırma yaptım ama araba müzesiyle alakalı hiç bir şey görmedim.Otelden çıkmadan önce acaba bugün nereleri gezsek diye düşünürken Yusuf haritadan araba müzesini buldu.Ne kadar uzaklıkta olduğuna baktık.Yürüyerek 30 dk olunca düştük yollara.

  Yürüme mesafesi fazla olsaydı gitmeyi kabul etmezdim 😂 Hem o kadar araştırmaya rağmen adını hiç duymadığım için fazla bir beklentim de yoktu.Yusuf çok istedi diye gitmeyi kabul etmiştim açıkçası.Ama müzeyi görünce  fikrim değişti.Çok güzel arabalar vardı yaaaaaa 😍😍😍


Giriş biletlerimiz.Ücreti tam hatırlamıyorum ama 500 dinar olabilir.
Giriş de bir amca oturmuş bulmaca çözüyordu.Bize biletimizi verdi arabaları ellemeyin dedi geçti.Biz tek başımıza dilediğimiz gibi gezdik.
   Kesinlikle size de gitmenizi tavsiye ediyorum.Aşağıda bir kaç tane fotoğraf paylaşıyorum.Şimdilik hoşçakalın.








Benim favorim bu 😍






Sizce de çok şirin değil mi yaaa 😄




Yusuf'un favorilerinden sadece bir tanesi.Neredeyse bütün arabaları almak istedi 😂😂





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder