22 Şubat 2016 Pazartesi

GERİ DÖNDÜM !!!



Uzun zaman sonra tekrar geri döndüm. Nerelerdeydim , ne yapıyordum hepsini anlatıcam.Öncelikle neden bu kadar ara verdim onun nedenini açıklayayım.Aslında bu düşünerek alınmış bir karar değildi.Son zamanlarda iş hayatımdaki yoğunluktan yazamıyordum , kış sezonuna girdik biraz rahatladım derken bel fıtığından acilen ameliyat olmam gerekti.Sonrasında ise 1 ay zorunlu yatış , ondan sonra ise sözlendim !!!


 ( Bu da nerden çıktı şimdi demeyin çünkü bende bilmiyorum ama her nerden karşıma çıktıysa "iyi ki çıkmış" diyorum.)

Evet son bir kaç aydır böyle beklenmedik şeyler yaşadım.Özellikle de ameliyat çok ani oldu.Ayağımda ki ağrı sebebiyle gittiğim doktordan bel fıtığım olduğunu hatta patladığını , hemen ameliyat olmazsam felç kalabileceğimi öğrendim.1 saatlik bir operasyonla bütün ağrılarımdan kurtuldum.Tabi sonrasında ki 1 aylık zorunlu istihrat hiç cazip gelmedi ama yapacak bir şey yok.Bende yattım 1 ay boyunca.

  Ameliyat tan 2 - 3 hafta önce görücü usulüyle hayatıma biri girdi.(Detayları nasıl tanıştığımıza dair özel bir yazıda anlatırım.) Tanıştık görüştük derken bir baktık ki sözlenmişiz :)) 

 
  Evlilik serüvenim çok hızlı başladı öyle de devam ediyor.Tanıştıktan 2 buçuk ay sonra sözlendim.Yani bundan 1 hafta önce 13 şubatta.İştee ameliyattı , sözdü derken yazmaya hiç fırsatım olmadı.Ama artık sık sık yazmayı düşünüyorum.Özellikle bu söz hakkında yazmak istiyorum.Tatlı telaşlar , yapılan hazırlıklar , yaşanan duygular hayatımda tamamen yabancı olduğum şeylerdi.Hepsini sindire sindire yaşamaya ve tadını çıkarmaya çalışıyorum.

 Şimdilik benden bu kadar.En kısa zamanda söz akşamı ve öncesinde yapılan hazırlıklarla ilgili bir yazı yazıcam.Kendinize çok iyi bakın.Her an her şeye hazırlıklı olun :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder