14 Ağustos 2015 Cuma

MARRİAGE NOT DATING (Kore Dizisi #9)



Bu diziye başlamamın tek nedeni diziden gördüğüm bir sahneydi.O sahne bir kaç fotoğraf ve repliklerle collage yapılmıştı ve çok komik bir sahneydi.Bende o sıralar komedi tarzı bir dizi arıyordum.Tam da denk geldi yani.Hemen konusuna ve yorumlarına baktım ve izlemeye başladım.O sahnenin ne olduğunu merak ediyor musunuz? Yazının devamını okuyun :)




Konusu: Joo Jang Mi evlenme hayalleri kurarken Lee Hoon Dong'un hiç böyle bir niyeti yoktur.Bunu anlayan Jang Mi evlenme teklifini kendi yapmaya karar verir.Her zaman buluştukları otel odasında uzun bir hazırlık yapan Jang Mi , Hoon Dong ile buluşur ve konuya girmeye çalışır.Tehlikeyi sezen Hoon Dong hemen en yakın arkadaşı Gong Ki Tae den bu olaydan onu kurtarması için yardım ister.Gong Ki Tae de bir iyilik karşılığında istediğini yapar ve otel odasına giderek bütün hazırlıkları mahveder.Sonrasında Hoon Dong, Jang Mi den ayrılmak isteyince araya sürekli Gong Ki Tae yi sokar.Bu süreç de Jang Mi'nin ne kadar psikopat ve yapışkan bir sevgili olduğunu anlayan Ki Tae onunla bir anlaşma yapar.Hoon Dong dan intikam almasına yardımcı olması karşılığında onun kız arkadaşı rolü yapmasını ister.Ama amacı ya Jang Mi ile evlenirim ya da hiç evlenmem diyerek  annesinin evlenme baskılarından kurtulmaktır.Bunun içinde annesine hiç beğenmeyeceği bir gelin adayı (Jang Mi'yi) götürür.Hatta ondan kötü gelin adayı rolü yapmasını ister.Böylelikle  sonsuza kadar bekar kalabilecektir.


Durum bu .Adam evlenmek istemiyor :)




Yeon Woo Jin Dizide kiAdı Gong Ki Tae




    Zengin bir aileden gelen estetik cerrah.Geçmişinde ailesi ile ilgili yaşadığı sorunlar yüzünden yalnız yaşamayı seviyor.Hayatında bir kız arkadaş veya eş istemiyor.Kızlara karşı hiç nazik olmayan soğuk biri.

    İlk defa bu dizide izledim.Gözlerini ve kaşlarını ben Lee Min Ho 'ya benzettim nedense.Dizideki performansı iyiydi.Mimikleri , hareketleri sevimli aynı zamanda karizmatikti.Yalnız yaşamayı çok sevdiği için ne evlenmek ne de uzun süreli bir kız arkadaşı istemiyor.Annesinin ayarladığı görücü usulü görüşmelerin sonu yüzüne fırlatılan içki , su , meyve suyu vb şeylerle son buluyor.Bu işi kökünden halletmek için de Jang Mi'yi annesine karşı kullanıyor.Oyun zamanla aşka dönüşüyor her dizide olduğu gibi.







Han Groo Dizide ki Adı Joo Jang Mi


   Evlenme hayalleri kuran , aşka inanan , biraz psikopat , biraz sinirli bir kız.Bir alışveriş merkezindeki çok lüks bir mağazada çalışıyor.Kendisi orta sınıftan ve  her gün temizlediği ve sattığı ürünlerin hiç birine sahip olamamış.Anne ve babası sürekli kavga ettiği için evlilik hakkında biraz şüphesi olsa da evlenmek istiyor.Ki Tae ile yaptığı anlaşmada amacı sadece Hoon Dong'un beğeneceği bir kız haline gelmek ve onu kıskandırarak intikamını almak.Ama ilerleyen zamanlarda iş değişiyor tabi ki :)

   İlk defa bu dizide izledim.Soyadı bir acayip.Bu Koreliler G harfini bazen K gibi okuyorlar ya.Bu kızın soyadı da okurken "kıro" mu oluyo yani.Ayy bunu söylemeden edemedim :) Neyse oyunculuğunu beğendim.Çok çok iyi olmasa da kötü diyemem.Zaten dizi genelinde durum böyleydi.Dizide ki sinirli halleri , sakarlıkları , başına sürekli bela açması güldüren olaylardı.Arada bir geliyolardı kıza.O halleri de çok komikti :) Sevmediğim şey ise biraz ayran gönüllü olmasıydı.Hoon Dong dan ayrılırken o kadar peşinden koştu ki hiç unutamayacak sandım.Ama bir süre sonra bir başkasından hoşlandı.Daha sonra da Ki Tae den falan.Bu konuda biraz itici gelse de diğer yönlerini severek izledim.





  Ki Tae'nin evleneceğim kız diye ailesine tanıştırdığı zaman ki Jang Min.Sarhoş , depresyonda ve uykusuz.Ki Tae'nin özel olarak bu durumda tanıştırdı.Ne de olsa amaç kötü gelin :)



Kaynanası olacak kadının omuzunda uyuya kaldı.Ki Tae bu durumdan ne kadar da memnun.Amacına ulaşıyor yavaş yavaş.Aslında kötü gelin olması için Jang Min'e çok da bir şey söylemesi gerekmiyor.O kendiliğinden başını belaya sokuyor zaten.




Jeong Jinwoon Dizide ki Adı Han Yeo Reum



   Yakışıklı , karizmatik , havalı (fazlasıyla) , kendini beğenmiş (biraz) , sempatik ve iyi kalpli biri.Hoon Dong'un kafesinde garson olarak çalışıyor.Yemek yapmayı çok seviyor ve bu konuda çok yetenekli.Jang Mi den hoşlanıyor.

   İlk defa bu dizide izledim.Yüzü biraz ilginç geldi bana.Yani genel bir Korelinin yüzü gibi değilde daha farklı işte.Belkide gözleri çok küçük olduğu içindir :) Birazcık araştırdım kendisini .Dream High 2 de oynamış.Pek sevmemişler oradaki karakteri galiba.Yani yorumlar o yöndeydi.Ben bu dizide çok çok sevdim diyemem.Böyle davranışları falan bazen çok sinir bozucuydu. Boğazlayasım geldi yani :) Bazen de "ayy ne kadar da kız arkadaşını sahiplenen bir erkek" dedim.Sonra geçmişinde yaşadıklarını görünce çocuk iyi bu hale gelmiş dedim yani :)



Ne kadar da mütevazi bir erkek.




Heo Jeong Min Dizide ki Adı Lee Hoon Dong





Zengin , çapkın , anne kuzusu , mız mız ,evlenmek istemeyen , cafe sahibi ve Ki Tae'nin en yakın arkadaşı.Çok çocuksu , aşırı sevimli , sorumluluktan kaçan , biraz çatlak , biraz deli şirinlik abidesi.

   İlk defa bu dizide izledim ve bence dizideki en yakışıklı ve en iyi oyuncuydu.Mimikleri çok komikti.Sevimli ve korkak hareketleri beni çok güldürdü.Annesinin sözünden dışarı çıkamıyor çünkü kafenin parasını annesi ödüyor.Başlarda sorumluluk almaktan kaçsa da sonradan işler değişiyor.Hayatında önemli gelişmeler oluyor.



Tipe bakın yaa :)

Burada Jang Min'e iyi laf soktu gerçekten.Çok haklı bu konuda.Dizinin bu yönünü sevmedim işte.Kim kiminle belli değil.


Jang Min den ayrılınca ve en yakın arkadaşıyla çıktığını görünce çok pişman oldu zavallım.Bırak ya sen bu kızı.Üzme kendini :)




Han Sunhwa Dizide ki Adı Kang Se Ah

   Ki Tae gibi o da plastik cerrah.Önceden Ki Tae ile evlilik aşamasında ayrılmışlar.Ama hala ondan hoşlanıyor.O da evlenmek istemiyor ama Ki Tae ile sevgili olmak istiyor.

  Ben ilk defa bu dizide izledim.Güzel (estetikli) bir yüzü var.Oyunculuğu da eh işte.Kötü kız rolünde diyebiliriz.Daha doğrusu gıcık.Ya aklıma geldi şimdi söylemeden edemeyeceğim.Bu kız Ki Tae den bir hediye istiyordu.Ne diye çok merak ettim çünkü sürekli bundan bahsediyor ve Ki Tae kıza acayip acayip bakıyordu.Ne istiyor ki bu kadar şaşırdı diye düşündüm.Sonradan öğrendim.Bu kadar saçma bir şey duymadım ben ya.Şimdi ne olacağını söylemeyeceğim.Öyle spoiler falan olmasın diye değil.Ben çok saçma olduğunu düşündüğüm için lafını bile etmeyeceğim.Ne mantıkla böyle bir şey istedi daha doğrusu senaristler hangi düşünceyle böyle bir şey yazdı ben anlam veremedim.Saçma sapan bir konuydu yani.Dizinin sevmediğim bir yönü de buydu.



Nam Hyun Hee Dizide ki Adı Yoon So Hee





   Jang Min'in en yakın arkadaşı.Onunla aynı mağazada çalışıyor.Zengin bir kocayla evlenmek en büyük hayali :) Hoon Dong dan hoşalanıyor.

   İlk defa bu dizide izledim.(Anlayacağınız tanıdığım bir tane oyuncu yoktu dizide :)) Bence dizideki en güzel kızdı.Fazla bir rolü yoktu.Bunun da en yakın arkadaşının eski sevgilisine sulanmasına sinir oldum.Dedim ya burada kim kiminle takip edemiyorsunuz.



Bu fotoğrafı çok beğendim.


Dünyada ki genel durum.Erkekler evlenmek istemiyor kadınlar evlenmek için gün sayıyor :)



Mesela diğer dizilerden farklı olarak burada kız erkeği sırtında taşıdı.Hemde bir çok kez :)





İşte bu sahneyi gördükten sonra diziyi izlemeye karar verdim:) Birde aşağıdaki fotoğraf diziyi merak etmeme neden oldu.





Diziyi genel olarak yorumlayacak olursak; 




Karakterler , konu , kurgu ,mimikler vb şeyler çok komikti.Oyunculuklarda iyiydi.Sevmediğim tek şey ise herkesin birbirine aşık olması.Duygularının çok çabuk değişmesi.Bunu buradan anlatmam zor olur ama izlerken ne demek istediğimi anlayacaksınız.Aslında çoğu dizilerde işlenen bir konu.Mesela Kavak Yelleri , Gossip Girl gibi diziler de bu tarz konular vardı.Ama bu dizi 20 bölüme sığdırılmaya çalışılınca duygular tam işlenemedi bence.Bazı şeyler geçiştirildi gibime geldi.Neyse yinede severek izlediğim bir diziydi.Sonu da güzel bitti.Final kısmındaki olayı (Spoiler olur ne olduğunu söylemeyeyim) biraz daha uzun tutabilirlerdi ama bunu bile yapmayan diziler var.Buna da şükür.
Benden bu kadar. Hoşçakalın.Kendinize iyi bakın :))


2 yorum:

  1. Man from the stars bayan başrol ve Lets eat deki yardımcı bayan oyuncu oynuyor :) Yazmamissin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Man from stars da ki kadın bunun neresinde oynuyo kız :) Let's eat de izlemedim :)

      Sil