26 Şubat 2015 Perşembe

~ HALÜSİNASYON - ALEIN KENTIGERNA ~ 1. kitap (2015)


2015 yılının ilk kitabıyla karşınızdayım.Kitap okumak benim için vazgeçilmez bir tutku diyebilirim.Bana çok şey öğretmiş ve sevdirmişlerdir.




Kitap bilgileri :
Adı:
Halüsinasyon
Yazar: Alein Kentigerna
Türü: Polisiye , gerilim , cinayet
Konusu: Acımasız bir seri katilin peşine düşen Mike bu süreç de kendi hayatıyla ilgili acı gerçeklerle karşılaşır ve inanılmaz bir sonuçla karşı karşıya kalır.
Yayın evi:Panama
Sayfa sayısı:421





    Son iki sene baya bir ara vermiştim kitap okumaya.Malum üniversite sınavları falan filan.Bu süreçte kendimi o kadar zor tuttum ki anlatamam.Kitapçıların raflarına bakıp bakıp iç geçirdim.Kedi kasaba bakar gibi , aç Yumurcak gibi bakakaldım vitrinlere.Arada kokladım , elledim , az da olsa özlemimi giderdim.Ama tabi ki zaman geçtikçe kitaba karşı olan açlığım daha da artmaya başladı.

    Sonuç olarak ben üniversite sınavında istediğim yeri kazanamadım.Hemde iki kere denedim ama olmadı işte.Zaten çok çalışkan bir öğrenci de sayılmam.Bunun çok kabul edilebilir nedenleri var ama şimdi anlatmaya kalksam kimse sonuna kadar sabredemez.Siz sadece geçerli bir nedeni olduğunu bilin :) Neyse kitaplardan bahsediyorduk.Demem o ki hazır sınavı kazanamamışım , hayatıma da çalışarak devam ediyorum , iki yıl boyunca olan açlığımı fazlasıyla gidereyim.

     Bu yılın ilk kitabına da "Halüsinasyon" ile başladım.Neden bu kitap derseniz aslında pek bir nedeni yok.Bir gün A101'e girmiştim.Baktım ki kitapta satıyorlar.Kitap olur da ben bakmadan geçer miyim.Çok fazla kalmamıştı bir kaç tane vardı sadece.Bende aralarından "Halüsinasyonu" aldım.


    Kitapları arka kapak yazılarını okuyarak seçiyorum çoğunlukla.Tabi tavsiye olanları hiç bakmadan alıyorum o ayrı.Bu kitabı da arka kapak yazısını okuyunca sevdim ve aldım.




Görüldüğü üzere polisiye , cinayet , gerilim ve gizem türnde bir kitap.Ben zaten bu tür kitapları da filmleri de çok severim.Nefesimi tutarak okuduğum bir kitabın yerini çoğu şey tutmaz benim için.


Altını çizerek okumayı çok seviyorum.



   Ben severek 3 günde okudum.Gayet sürükleyici ve heyecanlıydı.Hiç bir yerinde sıkılmadım.Sonu da gayet çarpıcı bitti.Okuduğum süre boyunca katili tahmin etmeye çalıştım , tamam işte tahmin ettiğim kişi diyorsun , çok eminsin ama sonra bir tokat yiyorsun şaşıp kalıyorsun.Sadece sonunu bir filmin finaline çok benzettim.Şimdi hangisi olduğunu söylemeyeyim spoiler olmasın :) Polisiye , gerilim tarzı sevenlere gönül rahatlığıyla tavsiye ederim...

Yazarın diğer kitaplarını da okumak isterim doğrusu.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder