22 Eylül 2014 Pazartesi

THE MASTER'S SUN (Kore Dizisi #2)







   Yeni bir diziyle karşınızdayım.Aslında bu diziye başlamadan önce 
dizi arayışı içindeydim.Tabi ki yine Yeppudaya koştum.Her dizimi oradan beğenir oradan inceler oradan izlerim.Bu konuda gerçekten çok iyiler.Diğer konularda bir şey söyleyemem çünkü sadece dizi-film için kullanıyorum.Dizilerin arasında dolaşırken karşıma "The Master's Sun" çıktı.Bunu izlemek için neden bir arayış içine girdiğimi de bilmiyorum doğrusu.Çünkü üniversite sınavı dönemindeyken instagram da öyle çok kişi izliyordu ki , hemen izlenecek dizi listeme eklemiştim.Ama aradan zaman geçince unutmuşum.Yeppuda da görünce hiç düşünmeden , yorumlara bakmadan (normalde yorumları okur ona göre izlerim) izlemeye başladım.İyiki de böyle yapmışım.Çünkü dizi gerçekten çok güzeldi.Bu yüzden detaylıca tanıtmaya çalışıcam.




Neden Bu Dizi ? 

  • So Ji Sub 
  • Gong Hyu Jin 
  • Konusu  farklı 
  • Yorumları çok iyi
  • Yeni bir dizi izleme isteği
Benim için diziye başlama nedenlerim.Şimdi biraz dizinin konusundan bahsedeyim.


So ji sub dizideki adıyla Joo Joong won bir alışveriş merkezinin sahibidir.Gong hyu jin ise dizideki adıyla Tae gong shil başından talihsiz bir kaza geçtikten sonra hayaletleri görmeye başlamıştır.Bu hayaletler yüzünden ne doğru dürüst bir işi ne sevgilisi ne de arkadaşları vardır.Bu hayaletlerden kurtulmanın tek yolu ise isteklerini yerine getirmektir.Tae gong shil isteklerini yerine getirirken çok korksa da başka çaresi yoktur.Hayatını hep korkarak geçireceğini düşünen Tae gong shil , Joo joong won ile karşılaşınca hayaletlerden kurtulmanın başka bir yolu olduğunu anlar.Çünkü Joo joong won'a dokunduğu an hayaletler yok olmaktadır.Bunu fark eden Tae gong shil , Joo joong won un peşini bırakmaz.Joo joong won  yanında kalmasına izin verir.Ama bir şartla...



(Kendisini çok severim.Oyunculuğuna hayranım.)

The Kingdom adlı alış veriş merkezinin sahibi.Hırslı , bencil ve paradan başka bir şeye değer vermeyen birisi. Eğer biri ona herhangi fayda sağlamıyorsa hemen yanından uzaklaştırıyor. Geçmişte yaşadığı trajik olayı çözmek için Tae gong shil'in işine yarayacağını düşünerek yanında kalmasına izin veriyor.




(Oyunculuğuna bayılıyorum.)

Tea gong shil geçirdiği kaza yüzünden hayaletleri görebilmektedir. Bu yüzden hayati tamamen alt üst olmuştur. Hayaletler yüzünden toplumdan dışlanmıştır. Bu durum da onu çekingen ve utangaç biri haline getirmiştir.




(İlk defa bu dizi de izledim ama çok beğendim. Değişik bir yüzü var.Bu yüzden dikkat çekici.Diğer oyunculuk performanslarını da izlemeyi düşünüyorum.)

2000 li yıllar da Irak da ordu da görev almıştır.Savaş da acı olaylara tanık olmuştur.Irak dan döndükten sonra Kingdom da tecrübelerinden dolayı güvenlik şefi olarak işe başlamıştır.

   Ben diziyi çok severek izledim.Daha önce de söylediğim gibi hem oyuncular hem de konu açısından yüksek seviyede bir dizi.10 üzerinden 8'i aldı benden.Neden 9 veya 10 değil diye sorarsanız da final yüzünden derim.Çünkü yine biz Türklerin gönlündeki gibi bir final değildi.Ama öyle "ee ne oldu şimdi"  dedirtecek türde de değildi. :) Ben keyifle izledim.Sizin de beğeneceğinizi umuyorum. Kendinize çok iyi bakın hoşçakalın...



1 yorum:

  1. Güvenlik şefini reply 1997 de izle bir de. Daha çok seversin :)

    YanıtlaSil